شناسهٔ خبر: 73088 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

حکم قطعی ۱۱ فقره قلع و قمع به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اجرا شد

خردمند سرهنگ جواد خردمند با تاکید بر برخورد قاطع یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با زمین‌خواران گفت: ۱۱ فقره حکم قطعی معوق قلع و قمع در شهرستان دیلم به مساحت ۱۵ هزار متر مربع به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اجرا شد.

سرهنگ پاسدار جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اجرای ۱۱ فقره احکام قطعی معوق به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در شهرستان دیلم، استان بوشهر خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در توضیح این خبر گفت: این احکام به‌دلیل برخی مشکلات از سال‌های گذشته در این شهرستان فاقد قابلیت اجرا بودند که با پیگیری‌های به‌عمل آمده و پشتیبانی مقام قضایی و فرماندهی انتظامی استان بوشهر ۱۱ فقره حکم قطعی معوق قلع و قمع در شهرستان دیلم به مساحت ۱۵ هزار متر مربع اجرا شد.

خردمند ادامه داد: ارزش ریالی اراضی آزاد شده بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال است و در حال حاضر این املاک در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۵۰ حکم معوق قضایی در ۳۵ اداره کل وزارت راه و شهرسازس اجرا شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با هشدار جدی درخصوص هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی در پایان گفت: یکی از اولویت‌های یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اجرای همه احکام معوق قضایی در سطح کشور است و این یگان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد خواهد کرد.