شناسهٔ خبر: 73092 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید مسئولان وزارت راه و شهرسازی و پیشکسوتان دفاع مقدس از نمایشگاه «حماسه‌سازان سرافراز»

پوستر نمایشگاه هفته دفاع مقدس برخی از مسئولان و مدیران وزارت راه و شهرسازی و همچنین یادگاران ۸ سال دفاع مقدس از نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» که از ابتدای هفته دفاع مقدس کار خود را شروع کرده است، روز چهارشنبه میزبان سردار رمضان شریف، معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  حسین کاشانی‌پور مدیر کل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی، فرماندهی جنگ‌های نوین مصدومان شیمیایی (ش. م.ر) در دوران دفاع مقدس، سردار حمیدی‌نیا از پیشکسوتان دفاع مقدس، حسن اسحاقی، مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی، علی رستمی، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سرهنگ پاسدار جواد خردمند، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و دیگر علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت بود.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» در دیدار خود از این نمایشگاه بر اهمیت مجموعه وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس تاکید کردند و برگزاری این نمایشگاه را نقطه عطفی در معرفی فعالیت‌های ایثارگران وزارت راه و شهرسازی در ۸ سال جنگ تحمیلی دانستند.

نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» از ۳۱ شهریورماه، هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح شده است و تا ۷ مهرماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

این نمایشگاه در محل باغ موزه انقلاب اسلامی واقع در اتوبان شهید حقانی هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

 

نظر شما