شناسهٔ خبر: 73232 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های ورزشی وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقات ورزشی مرکز مقاومت بسیج با همکاری اداره کل پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقات مختلفی برای کارکنان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مقاومت بسیج با همکاری اداره کل پشتیبانی وزارت راه و شهرسازی از روز دوشنبه ۸ مهرماه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های ورزشی متنوعی برای کارکنان این وزارتخانه برگزار می‌کند.

مسابقات آمادگی جسمانی در ۲ گروه آقایان و بانوان در روزهای دوشنبه ۸ مهرماه برای آقایان و سه‌شنبه ۹ مهرماه برای بانوان در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد. همچنین مسابقات دارت در ساختمان دادمان برای آقایان در روز دوشنبه ۸ مهرماه و برای بانوان روز سه‌شنبه ۹ مهرماه برگزار می‌شود.

درادامه این برنامه‌های ورزشی، مسابقات تنیس روی میز برای کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی روزهای دوشنبه ۸ مهرماه برای آقایان و سه‌شنبه ۹ مهرماه برای بانوان در سالن تنیس روی میز مجموعه ورزشی برق آلستوم در خیابان ستارخان برگزار خواهد شد.

مسابقات گل کوچک، جام هفته دفاع مقدس نیز از روز دوشنبه ۸ مهرماه در سالن فوتسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بین تیم‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی تا روز یک‌شنبه ۱۴ مهرماه برگزار می‌شود.