شناسهٔ خبر: 73249 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

نمایشگاه حماسه‌سازان سرافراز نشان دهنده نقش مهم وزارت راه و شهرسازی در دفاع مقدس است

اعطا سخنگوی شورای شهر در نمایشگاه دفاع مقدس علی اعطا با اشاره نقش مهم وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس گفت: نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس دستاوردهایی را نشان می‌دهد که وزارت راه و شهرسازی در سال‌های جنگ تحمیلی توانست با تلاش مجدانه به دست بیاورند. امیدورام امروز که ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، بتوانیم در دهه پنجم به افق‌های روشن‌تری فکر کنیم و یاد و خاطره شهدای این سرزمین هموراه در تاریخ ایران جاودانه بماند.

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس «حماسه‌سازان سرافراز» در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در ایام هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و از مجموعه وزارت راه و شهرسازی قدردانی می‌کنم که در دوران دفاع مقدس در وزارت‌خانه‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری آن زمان ماموریت‌های مستقیم در این حوزه داشتند و تلاش‌های مهم و زیادی در موضوع جنگ تحمیلی و موضوعات مرتبط با آن داشتند.

اعطا افزود: نمایشگاه تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس دستاوردهایی را نشان می‌دهد که وزارت راه و شهرسازی در سال‌های جنگ تحمیلی توانستند با تلاش مجدانه به دست بیاورند. امیدورام امروز که ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، بتوانیم در دهه پنجم به افق‌های روشن‌تری فکر کنیم و یاد و خاطره شهدای این سرزمین هموراه در تاریخ ایران جاودانه بماند.