شناسهٔ خبر: 73295 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:

مسابقات ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی آغاز شد

برگزاری مسابقات ورزشی در وزارت راه وشهرسازی مسابقات ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از امروز آغاز شد.

سعید قرآنی، رئیس اداره‌کل خدمات، پشتیبانی و رفاه و مسئوول تربیت‌بدنی بسیج وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آغاز مسابقات ورزشی کارکنان وزارت راه و شهرسازی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی افزود: این مسابقات از امروز، دوشنبه، هشتم مهرماه در چهار رشته ورزشی "دارت"، "آمادگی جسمانی"، "تنیس روی میز" و "فوتسال" و در دو گروه آقایان و بانوان آغاز شد و به مدت یک‌هفته ادامه دارد.

بر اساس اعلام قرآنی در روز نخست این مسابقات و در رشته آمادگی جسمانی آقایان که با حضور ۲۰ نفر برگزار شد، "ابراهیم حاتمی"، از پایگاه بسیج شرکت عمران شهرهای جدید، "احمد فرخی" و "محسن رضایی" هر دو از پایگاه بسیج مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در مسابقات دارت آقایان نیز که با حضور ۲۶ نفر برگزار شد، "امیرحسین ربیعی" از پایگاه بسیج شرکت عمران شهرهای جدید، "مجتبی حسنی" از مرکز مقاومت بسیج ستاد وزارت راه و شهرسازی و "مهدی سرابی" از پایگاه مقاومت شهید احمدی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اول تا سوم شدند.