شناسهٔ خبر: 73301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهداری و حمل و نقل جاده ای تهران برگزار كرد؛

نشست هم اندیشی باهدف برگزاری مراسمی امن برای زائرین اربعین

ستاد با هدف مدیریت و ارتقاء ایمنی زائران جلسه هم اندیشی ستاد اربعین حسینی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ صبح امروز ۸ مهرماه  جلسه هماهنگی ستاد سفر زائران اربعین حسینی با حضور مدیرکل، معاون حمل و نقل، رؤسای ادارات حراست، مسافر و پایانه های چهارگانه استان تهران به همراه فرماندهان پلیس راه شرق وغرب و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفیِ موسسات و شرکت های حمل و نقل مسافر در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در این نشست حیدر نوروزی مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران  ضمن خوش آمدگویی به مدعوین از طرح ویژه اربعین خبر داد و گفت: طرح جابجایی زائرین اربعین از ۱۷ مهر آغاز و تا سوم آبان ماه به مدت ۱۷ روز اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به آزاد شدن گذرنامه امسال شاهد ترددی بالغ بر دو و نیم میلیون زائر خواهیم بود که با افزایش تعامل و هماهنگی تمامی دستگاهها و ادارت متولی و مشارکت و همراهی صنوف حمل و نقل امید آن میرود شاهد سفرهای ایمن برای تمامی زائرین باشيم .

نوروزي در پایان خاطر نشان کرد: با تلاشهای مستمر ، انجام پیگیری های لازم ، رفع مشکلات و کاستی ها و با همکاری ، تعامل و هماهنگی بین این اداره و سایر ارگانهای مرتبط و با تدابیر اندیشیده شده در خصوص طرح پس کرانه شاهد ترافیکی روان تر و سهولت جابه جایی زائرین خواهیم بود.