شناسهٔ خبر: 73303 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

تخصص و تعهد همکاران آتش نشانی و هدايت زمينی فرودگاه ها ستودنی است

سیاوش امیرمکری رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايی ايران در روز ايمنی و آتش نشانی با اشاره به اينکه همکاران متعهد و متخصص آتش نشانی و ايمنی زمينی فرودگاه مهرآباد پيوسته با عکس العمل های سريع و به موقع همواره از سوانح فرودگاهی جلوگيری کرده اند، از آنها قدردانی کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، سیاوش امیرمکری در جمع آتش نشانان فرودگاه مهرآباد گفت: شاخصه شغل ارزشمند شما ایثار و از خود گذشتگی است و باید در این ایثار حفاظت از جان خود را نیز در نظر بگیرید زیرا لازمه خدمت درست در حرفه شما داشتن تن سالم است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه در چند سال گذشته اتفاق های خوبی در حوزه تجهیزات و امکانات آتش نشانی فرودگاهی رخ داده است، افزود: ایستگاه های آتش نشانی فرودگاه ها در موقعیت خوبی هستند و اکنون زمان آن فرا رسیده است تا در حوزه آموزش و تامین نیروهای انسانی وارد عمل شویم.

وی گفت: تلاش داریم تا با رعایت استانداردهای روز دنیا و همچنین آموزش های بین المللی سطح همکاران را ارتقا و سطح آسیب و خسارات به همکاران را نیز کاهش دهیم.

امیرمکری افزود: عملیات هوانوردی بدون دستورالعمل و مقررات امکان ندارد و ما باید در چارچوب دستورالعمل ها و مقررات بین المللی عمل کنیم.

وی گفت: تخصص و تعهد همکاران حوزه آتش نشانی فرودگاهی بر همگان ثابت شده است، بویژه همکاران متعهد و متخصص فرودگاه مهرآباد پیوسته با عکس العمل های سریع و درست از سوانح فرودگاهی جلوگیری کرده اند. نمونه این عکس العمل سریع را در اول فروردین ۹۸ مشاهده کردیم که در اولین روز تعطیلات نوروزی حادثه ای که می توانست کام مردم را تلخ کند با درایت و سرعت عمل کارکنان آتش نشانی به خوبی طی و منجر به یک فرصت قدردانی شد.

در ادامه، محمد امیرانی، معاون عملیات هوانوردی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه کارکنان آتش نشانی گفت: تلاش داریم برنامه های متنوعی را برای افزایش شادابی و روحیه جمعی کارکنان آتش نشانی تدارک ببینیم.

در پایان، حمید حاجی بیگی، مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد همکارانش از اقدامات مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه نیروی انسانی قدردانی کرد.