شناسهٔ خبر: 7331 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بازدید فرماندار همدان از پروژه‌های نوسازی منطقه جولان همدان/ ۱۸۸ میلیارد تومان صرف بهسازی بافت فرسوده همدان شد

بازدید فرماندار همدان از بافت فرسوده فرماندار همدان از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه توانمندسازی مناطق حاشیه شهر همدان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران و مسکن‌سازان همدان، علی تعالی فرماندار همدان به همراه تنی چند از مدیران حوزه عمرانی استان و  مدیر عامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان از پروژه‌های بازآفرینی، بازسازی و نوسازی و مرمت بافت فرسوده محله جولان بازدید به عمل آوردند.

فرماندار همدان در این بازدید از ساخت‌و‌ساز پروژه‌ها، بازگشایی معابر‌، توانمندسازی مناطق حاشیه شهر همدان دیدن کردند. وی اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت عمران و مسکن‌سازان را موفق ارزیابی کرد و خواستار برطرف شدن مسایل و مشکلات سازندگان و سرمایه‌گذاران مناطق بافت‌های فرسوده به منظور بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شد.

فرماندار همدان همچنین ضمن بازدید از منطقه جولان با تعدادی از اهالی ملاقات و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت و دستورات لازم را برای حل مشکلات صادر کرد.

اسدی مدیر عامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان در این بازدید گفت: تاکنون حجم عملیات انجام شده در راستای بهسازی و نوسازی مناطق بافت فرسوده همدان ۱۸۸ میلیارد تومان بوده که صرف اقداماتی مانند تملک، بازگشایی معابر، تهیه طرح بهسازی و نوسازی بازآفرینی محلات، اجرای پروژه‌ها و بستر سازی و امور ترویجی هزینه شده است./

نظر شما