شناسهٔ خبر: 73420 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حاجی بيگی بر تجزيه و تحليل تعداد نيروی انسانی در ايستگاه های آتش نشانی فرودگاهی تاکيد کرد

حمید حاجی بیگی مديرکل آتش نشانی و هدايت زمينی هواپيمای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بيان اينکه حصول اطمينان از وجود تعداد نيروی انسانی کافی در ايستگاه های آتش نشانی همواره از دغدغه های مديران ستادی و فرودگاهی بوده است، بر تجزيه و تحليل تعداد نيروی انسانی در ايستگاه های آتش نشانی فرودگاهی تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه های هرمزگان، کارگاه آموزشی آتش نشانی و هدايت زمينی هواپيما با موضوع آناليز منابع و وظايف روز گذشته نهم مهر ماه در فرودگاه بين المللي بندرعباس آغاز به کار کرد. در آیین افتتاح این کارگاه آموزشی، محمود امانی بنی، مدیرکل فرودگاه‌های استان ایمنی را یکی از مسایل مطرح روز در دنیا برشمرد و از برگزاری این کارگاه در فرودگاه بندرعباس ابراز خرسندی کرد.

همچنین حمید حاجی بیگی، مدیرکل آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما در حاشیه برگزاری هفدهمین گردهمایی روسا و مسوولان آتش نشانی 51 فرودگاه کشور گفت: موضوع تعیین تعداد نیروی انسانی لازم برای ایستگاه آتش نشانی همواره به صورت یک بحث مهم مطرح بوده است، چرا که این حوزه امر خطیر نجات جان انسان ها را بر عهده داشته و حصول اطمینان از وجود تعداد نیروی انسانی کافی در ایستگاه های آتش نشانی همواره از دغدغه های مدیران ستادی و فرودگاهی بوده است.

حاجی بیگی افزود: با توجه به قوانین جدید سازمان هواپیمایی کشوری باید برای تعیین حداقل تعداد نیروی انسانی لازم برای هر ایستگاه آتش نشانی آنالیز انجام شود.

وی گفت: این گردهمایی فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و تجربه را در اختیار روسای اداره های آتش نشانی فرودگاه های سراسر کشور قرار می دهد.

این دوره آموزشی نهم مهرماه آغاز و به مدت دوره ادامه خواهد داشت.