شناسهٔ خبر: 73586 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیمارستان بروجن پس از تجهیز به بهره‌برداری می‌رسد

بیمارستان بروجن سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی در راستای انجام وظایف خود بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بروجن در استان چهارمحال و بختیاری را تکمیل کرده است و این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تجهیز است تا به‌زودی برای بهره‌برداری مردم شهر بروجن افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی در ادامه فعالیت‌های خود بیمارستان بروجن را تکمیل و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده است تا پس از تجهیز برای استفاده مردم به بهره‌برداری برسد.

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بروجن در زمینی به مساحت حدود ۴ هکتار و زیربنای ۱۵ هزار و ۸۴۵ متر مربع در ۶ طبقه ساخته شده است.

بیمارستان بروجن دارای بخش‌های اورژانس، درمانگاه، بستری‌ها، ICU، CCU، PCCU، NICU، کودکان، جراحی (اتاق عمل‌ها)، زنان و زایمان، آزمایشگاه، اداری و مدیریت و همچنین پلی کیلینیک تخصصی داخلی، داخلی قلب، جراحی عمومی، ارتوپدی، چشم، گوش و حلق و بینی و دندان‌پزشکی است.

این بیمارستان دارای ۵ اتاق عمل، یک اتاق جراحی اورژانس، ۶ اتاق LDR و یک اتاق ایزوله است. فضای در نظر گرفته شده برای تخت‌های مراقبت ویژه این بیمارستان به ترتیب برای ۸ تخت CCU، ۱۲ تخت ICU، ۸ تخت PCCU و ۵ تخت NICU و همچنین ۲۰ تخت اورژانس است.

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی بروجن توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی ساخته شده است و در حال حاضر از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درحال تجهیز است تا به‌زودی برای خدمت‌رسانی به مردم شهر بروجن و استان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری برسد.