شناسهٔ خبر: 73608 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیش فروش بلیت اتوبوس از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه در استان اردبیل ممنوع است

اتوبوس مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل گفت: به دلیل اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیت اتوبوس و دایر کردن سرویس‌های دربستی به غیر از مرزهای چهارگانه از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از پایانه مسافربری شهر اردبیل با بیان اینکه ۷۵ درصد ناوگان اتوبوسی استان در مرزهای خروجی به زائران اردبیلی خدمات ارائه خواهند کرد از مردم خواست درمدت یادشده با مدیریت سفرهای خود به شهرهای دیگر از سایر وسائط نقلیه ازجمله سواری های کرایه ای بین شهری و مینی بوس استفاده کنند.

عضو شورای اداری استان اردبیل از انجام نظارت ویژه به عملکرد شرکت ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی خبر داد و گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران از ۱۰ مهرماه آغاز شده وتا ۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اختصاص ۴۰۰ دستگاه اتوبوس جهت جابه‌جائی زائران اربعین راخاطرنشان کرد و افزود: امسال در جابه‌جائی زائران هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه اتوبوس‌ها نداریم و مردم می‌توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را جهت بررسی به سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن ۳۳۸۱۶۸۷۴ راهداری اطلاع دهند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد:طبق آمار سامانه سماح تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از استان اردبیل جهت حضور در راهپیمائی باشکوه اربعین ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود این میزان به حدود ۲۴ هزار نفر برسد و کلیه تمهیدات لازم جهت جابجائی عاشقان امام حسین علیه السلام توسط راهداری انجام شده است.