شناسهٔ خبر: 73852 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی زردکوه بختیاری را فتح کردند

صعود به زردکوه کارکنان کوهنورد وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی در روز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه به قله زردکوه بختیاری به ارتفاع ۴۲۲۱ متر صعود کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در برنامه صعود به قله زردکوه بختیاری با حضور ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان‌های اصفهان و چهارمحال بختیاری و راه و شهرسازی استان اصفهان، ستاد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و با مدیریت اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه ستاد وزارت راه و شهرسازی و میزبانی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

کوهنوردان وزارت راه و شهرسازی به‌مناسبت هفته تربیت بدنی در روز پنج‌شنبه  ۱۸ مهرماه سال جاری از شهر شهرکرد برنامه صعود به قله زردکوه بختیاری را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش کوهنوردان پس از پشت سر نهادن شهرهای فارسان، باباحیدر و چلگرد، با ورود به منطقه آب بند تونل کوهرنگ و آغاز صعود در ساعت ۱۷ با ورود به جان‌پناه چال میشان در این جان‌پناه برای شب‌مانی مستقر شدند و روز جمعه ۱۹ مهرماه پس از پشت سر نهادن یال پشت جان‌پناه و کاسه جنوبی قله‌های منطقه و درگیری با گرده شمالی قله زردکوه (جفت زرده) با تلاشی جمعی پای بر چکاد زردکوه نهادند.