شناسهٔ خبر: 74596 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل «هما» در استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی پرواز تبریز-اصفهان-تبریز

هواپیما هما مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در استان اصفهان از برقراری پرواز بین دو شهر اصفهان و تبریز خبر داد.

محمدرضا محمدی، مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از برقراری پرواز اصفهان-تبریز خبر داد و گفت: این پرواز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه با بهره گیری از ناوگان ایرباس A۳۲۰ ایران ایر انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: این پرواز با شماره پرواز ۴۴۸ ساعت ۷:۱۵ صبح تبریز را به مقصد اصفهان ترک کرده و در ساعت ۸:۵۵ در اصفهان فرود می آید. پرواز بازگشت نیز با شماره ۴۴۹ ساعت ۹:۴۰ صبح فرودگاه شهید مدنی اصفهان را ترک کرده و ساعت ۱۱:۲۵ در فرودگاه شهید مدنی تبریز به زمین می نشیند. 

محمدی همچنین به برقراری پرواز اصفهان-رامسر-اصفهان توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اشاره کرد و گفت: این پرواز نیز در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته با استفاده از ناوگان ATR۷۲-۶۰۰ ایران ایر انجام می شود. 

وی ادامه داد: با اضافه شدن این پروازها به برنامه پروازی ایران ایر در اصفهان، در حال حاضر ۵۰ پرواز هفتگی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان انجام می شود.

به گفته محمدی، در حال حاضر ایران ایر در فرودگاه اصفهان پروازهایی به مقاصد تهران، آبادان، بندرعباس، شیراز، اهواز، کیش، بوشهر، مشهد، رشت، رامسر، تبریز، کویت و تهران انجام می دهد.