شناسهٔ خبر: 7489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد خبر داد

بهره برداري از دو پروژه شهر ليكك در هفته دولت

جاده در حال ساخت مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد گفت: پروژه تعريض و روكش آسفالت محور ليكك - ماغر و پروژه ورودي اين شهر تا هفته دولت به بهره برداري مي رسند.

به گزارش روابط عمومي راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد، حسن فدايي كه به همراه حجت الاسلام بزگواري نماينده مجلس شوراي اسلامي از سه پرو‍ژه ي عمراني شهر ليكك بازديد كرد، ابراز كرد: سه پروژه ي تعريض و روكش آسفالت محور ليكك - ماغر،  ورودي شهر ليكك و بهسازي راه ۱۵ روستاي فاقد آسفالت در شهرستان بهمئي در حال اجراست.

وي اعتبار پروژه تعريض و روكش آسفالت محور ليكك - ماغر را ۵۸۰۰ ميليون ريال عنوان كرد و افزود: اين عمليات به طول ۴ كيلومتر در دست اجراست كه اميدواريم در هفته دولت شاهد بهره برداري آن باشيم.

فدايي ورودي شهرهاي استان را از مهمترين اولويت هاي كاري اداره كل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد دانست و ابراز داشت: ورودي شهر ليكك از مهمترين پر‍وژه هاي شهرستان بهمئي است كه به طول ۵ كيلومتر در دست اجراست و روند كار نيز رضايت بخش است.

مديركل راه و شهرسازي استان كهگيلويه و بويراحمد همچنين به شاخص پائين استان كهگليويه و بويراحمد در راه هاي روستايي اشاره كرد و گفت: پروژه آسفالت راه ۱۵ روستاي فاقد آسفالت در اطراف ممبي به طول ۱۲ كيلومتر هم اكنون در حال اجراست.

نظر شما