شناسهٔ خبر: 75072 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس جمهوری:

نظارت بر کیفیت ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی کلیدی است

حسن روحانی رئیس جمهور نظارت بر کیفیت ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را مهم و کلیدی برشمرد و از وزیر راه و شهرسازی خواست تا در ساخت و احداث واحدهای طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن نظارت و کیفیت ساخت این واحدها مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن روحانی، رئیس‌جمهوری که برای افتتاح طرح‌های توسعه‌ای به استان کرمان سفر کرده است، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه در ارتباط زنده ویدئوکنفرانس با وزیر راه و شهرسازی ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و اقدامات این وزارتخانه و به‌ویژه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، نظارت این وزارتخانه بر کیفیت ساخت واحدها را مهم برشمرد و گفت: در فرایند ساخت واحدهای مسکونی افزون بر شاخص‌های مقاوم‌سازی باید به معماری مناسب، هماهنگی و هارمونی مناسب این واحدها نیز دقت و توجه شود.

وی یکی از هنرهای معماری را طراحی چشم‌نواز ساختمان‌ها برشمرد و گفت: ساختمان باید زیبا طراحی و ساخته شود تا چشم‌نواز و روح‌نواز باشد.

روحانی همچنین توسعه راه‌آهن و خطوط ریلی را جزو اولویت‌های دولت برشمرد و از اسلامی خواست به قول‌های داده شده در این زمینه عمل شود.