شناسهٔ خبر: 75100 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر اجرایی UIC عنوان کرد:

پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده

مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه های آینده در تهران مدیر اجرایی UIC گفت: ایستگاه راه آهن فقط یک هاب حمل‌ونقل نیست، بلکه محلی برای تعاملات شهروندان است که اگر مورد غفلت قرار گیرد به بحران و معضلی در آینده تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی «فرانسوا داون» مدیر اجرایی اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن در مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس «ایستگاه‌های آینده» ضمن تشکر از مدیر عامل و دست‌اندرکاران برگزاری این کنفرانس در تهران، اظهار داشت: برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی ایستگاه‌های آینده در ایران یک پیروزی بزرگ برایUIC  است و شاهد یک ساماندهی بی‌نظیر و یک اقدام موفق بودیم.

وی افزود: باید از فرصت‌های این چنین برای توسعه روابط و تبادل تجربه و اشتراکات استفاده شود.

مدیراجرایی UIC بیان داشت: در این کنفرانس شیوه تحولات در ایستگاه‌های اینده،‌ مبحث ارزش افزوده و چالش‌ها، کمک به یافتن راه‌ حل‌های جدید، روش‌های طراحی ایستگاه‌های جدید و دیجیتالی شدن ایستگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

داون در تشریح پیام کلیدی هفتمین کنفرانس بین المللی ایستگاه‌های آینده گقت: ایستگاه راه آهن فقط  یک هاب حمل‌ونقل نیست، بلکه محلی برای تعاملات شهروندان است که اگر مورد غفلت قرار گیرد به بحران و معضلی در آینده تبدیل می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: ما به دنبال میزبان بعدی هستیم و نکته مورد نظر ما «نوآوری» و پاسخگویی به نیازهای مشتریان با هوشمندانه‌ترین روش ممکن است.