شناسهٔ خبر: 75443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت؛

دیدار چهره به چهره مدیرکل و معاونان اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی با شهروندان

ملاقات رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری میز خدمت جهادی با حضور مدیرکل و معاونان راه و شهرسازی خراسان شمالی همزمان با آغاز هفته بسیج در راستای شفافیت در پاسخگویی و ترویج فرهنگ خدمت به مردم خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، سید داود دانشمند بیان کرد: در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته بسیج در محل مصلی شهر بجنورد و قبل از خطبه های نماز جمعه برگزار گردید ، مدیرکل و معاونین راه و شهرسازی استان از نزدیک با مردم دیدار و پاسخگوی سوالات این عزیزان بودند .

وی تصریح کرد : مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین ، با ۱۰ نفر از شهروندان گرامی دیدار داشتند که موضوعات این دیدارها بیشتر در خصوص طرح اقدام ملی تولید مسکن ، مسکن مهر ، واگذاری زمین و راه های روستایی بوده است و دستوراتی نیز داده شد .

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی به بحث ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و افزود : براساس بخش نامه جدید از سوی استانداری خراسان شمالی ، ملاقات مردمی با مدیرکل هر هفته روزهای سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۲ برگزار میگردد . شهروندان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل با شماره ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ تماس حاصل نمایند .