شناسهٔ خبر: 75555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

۳۳ اکيپ راهداري مستقر در گردنه‌های برف‌گیر

ديدار نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در دیدار با مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان از راه به عنوان عامل و عنصری مثبت و تاثیرگذار در جهت توسعه و آبادانی مازندران یاد کرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، آيت الله لائینی نماينده ولي فقيه در استان در اين ديدار ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي همه خدمتگزاران بخش حمل و نقل در اين استان عنوان كرد: عزيزان و كاركنان بخش هاي مختلف حمل و نقل سربازان گمنام، مخلص و ايثارگري هستند كه در سخت ترين شرايط كاري در حال خدمت به مردماني هستند كه در جاده ها به كمك احتياج دارند و اين خود كاري بس نيكو و ارزشمند است.

وي در ادامه با اشاره به احاديث ائمه معصومين (ع) در مورد خدمت به مؤمنان تصريح كرد: از آنجا كه كار شما عزيزان از جمله كارهايي است كه گره گشاي مشكلات مردم در سختي ها بوده از جايگاه والايي در پيشگاه باري تعالي برخوردار است.

آيت الله لائینی خاطر نشان كرد: تلاش و كوشش مضاعف خدمتگزاران بخش حمل و نقل در استان منشاء خدمات بسيار مهمي در اين خطه ولايت مدار شده بنابراین انتظار مي رود در تسريع پروژه هاي عمراني حمل و نقل استان از هيچ كوششي دريغ نشود.

عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: شبكه راههاي ارتباطي مازندران به طول ۱۰۴۰۰ كيلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي به عنوان محوراصلي حمل و نقل جاده اي از عوامل عمده رشد و توسعه اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي استان بوده و به عنوان شريانهاي حياتي و اقتصادي از جايگاه ويژه اي برخوردار است كه با صرف اعتبارات كلان در طول ساليان متمادي احداث شده و جز يكي از عظيم ترين سرمايه هاي ملي كشور محسوب مي شود.

وی به پيشرفت ها و اقدامات گسترده در بخشهاي صنعت حمل و نقل در استان اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل در مازندران با همت و پشتکار تمامي مديران بخشهاي مختلف حمل و نقل و حمايتهاي همه جانبه دولت رو به پيشرفت و ترقي است.

نجفی در خصوص عمليات راهداري زمستاني اين اداره کل در سال جاري خاطر نشان كرد: در حال حاضر ۳۳ اکيپ راهداري با ۳۵۰ راهدار به همراه ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشين آلات راهداري در گردنه هاي مهم و برفگير استان مستقر و آمادگي کامل براي اجراي عمليات راهداري و برف روبي در سطح محورها را دارند.