شناسهٔ خبر: 75560 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته بسیج مستضعفین انجام شد

پیمایش کویر خارتوران توسط تیم کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی

کویر برنامه پیمایش کویر خارتوران توسط تیم کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه پیمایش کویر خارتوران با حضور همکاران خانواده وزارت راه و شهرسازی متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های مرکزی (اراک) و سمنان و اداره کل راه و شهرسازی استان‌های خراسان رضوی با میزبانی و حضور اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) و با مدیریت اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه وزارت متبوع، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته انجام شد.

این برنامه که به مناسبت هفته بسیج مستضعفین اجرا می‌شد، در روز پنجشنبه 31 آبان در ساعت 9 با بدرقه مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان آغاز شد و تیم به سمت منطقه حفاظت شده کویر خارتوران (شهرستان بیارجمند) حرکت کرد. این تیم با پشت سر نهادن روستاهای متعدد از جمله گیور، قلعه بالا، زمان آباد و نهر (بقعه جرجیس پیامبر) برنامه خود را ادامه داد و پس از شبمانی در منطقه، و پس از بازدید از کویر رضاآباد و محیط بانی دلبر، در ساعت 18 روز جمعه 1 آبان به برنامه خود پایان داد.

گفتنی است در اجرای تقویم تنظیمی هیات کوهنوردی وزارت راه و شهرسازی، در این تاریخ برنامه صعود به قله هوار در نظر گرفته شده بود که به دلیل استقرار شرایط جوی زمستانی همراه با بارش برف، این برنامه با پیمایش کویر خارتوران جایگزین شد.

http://news.mrud.ir/download?f=2019/11/26/4/104199.jpg