شناسهٔ خبر: 75692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي خبر داد

هزينه‌كرد ۱.۸میلیارد تومان در پروژه سپارده به الموت

مسکن مهر اردبیل رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستانهای رامسر ،تنکابن و عباس آباد فعالیت های اداره راه و شهرسازی این شهرستانها را تشریح كرد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، مقتدر گفت: شهرستانهای رامسر، تنکابن و عباس آباد از جمله شهرستانهايی هستند كه به لحاظ شرايط جغرافيايی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده ، لذا توسعه راهها ، ارتقاء ایمنی و پیگیری ساخت و سازهای دولتی و مسکن را از جمله فعالیت های مهم این اداره برشمرد .

هزينه كرد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در پروژه سپارده به الموت

مقتدر تصریح  نمود : از مهمترین پروژه های رامسر پروژه سپارده به الموت بود که پیمانکار مشخص و ۴ کیلومتر مطالعات انجام شد و ۲ میلیارد اعتبار دارد که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه اختصاص و پیمانکار در حال کار کردن است.

 وی افزود : در پل نارنه در محور اشکور به سمت سه راهی تمل بتن ریزی در مرحله انجام بوده و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان کار در حال انجام است.

وی گفت :  در چورته ، گلین ۲ و نیم کیلومتر زیرسازی انجام شده و به محض باز شدن سامانه قیر آسفالت انجام خواهد شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر ،تنکابن و عباس آباد همچنین محور سپارده  اشکورات به الموت قزوین را که ۱۲ کیلومتر آن محدوده راه های استان مازندران است که به استان قزوین وصل میشود با اعتباراتی که در سال گذشته دیده شد ۸ کیلومتر بعدی این محور از لحاظ یک راه مناسب که تسهیل در تردد دو استان میشود عملیاتی خواهد شد.

وی افزود :  در مسیر چاک – ولنگان با توجه به اعتباری که برای آن در نظر گرفته بودند در سال جاری یک کیلومتر زیرسازی انجام شد و محور لترنسا ء جزء پروژه های پکیجی بوده که از ۱۰ پروژه ۵ پروژه باقی مانده بود که ۲ پروژه در گاورمک و لترنسا ء اجرا و به طول یک کیلومتر زیرسازی انجام شد و با اخذ اعتبار آسفالت آن نیز انجام خواهد شد و پروژه های دیواره سازی مارمیجه نیز انجام شد.

کمک ۳۰۰ میلیوني اهالی  به آسفالت محور سلمل زرودک

مقتدر عنوان نمود : آسفالت محور سلمل زرودک در سال جاری با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان انجام و با کمک اهالی ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد که ۴۰۰ متر توسط راه و شهرسازی و ۲۰۰ متر توسط اهالی انجام پذیرفت همچنین محور راه روستایی آزارچال هزار و ۷۰ متر طول مسیر بود که بصورت مشارکتی تامین قیر انجام و آسفالت شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر ، تنکابن و عباس آباد ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار رامسر در احداث فعالیت مجدد مسکن مهر ۶ گفت :  در راستای ادامه عملیات ساخت مسکن مهر ۶ در سال گذشته مردم مراجعات متعددی و مکرری به فرمانداری داشتند که با پیگیری های مستمر و تلاش های صورت گرفته با قدرت کار در حال انجام بوده و انشاله تا پایان سال جاری یک بلوک ۵۶ واحدی تحویل داده می شود که تحولی در بخش مسکن مهر برای مردم کم درآمد شهرستان می باشد.

وی افزود راه و شهرسازی سازنده راهها است و پلی که در راه های اصلی و فرعی و روستایی بر اثر سیل از بین رفته باشد مربوط به راهداری بوده که نسبت به ترمیم و مرمت راه های روستایی و ابنیه فنی انجام دادند.

 وی افزود: در شهرستان  تنکابن پل صادق آباد ، دیواره  خشکرود عملیاتی خواهد شد همچنین پروژه عباس آباد پل پسنده با طول عرشه ۵۲ متر ۷۷ سال راکد مانده بود که با دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان اعتبار عملیات اجرائی این پروژه دوباره شروع خواهد شد .

مقتدر افزود : دو پروژه آسفالت در تنکابن آقا مقیم محله و خیابان کشاورز اجرایی شد و تعریض و زیرسازی محور نمکدره با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان طبق انعقاد قرارداد با پیمانکار عملیاتی خواهد شد.