شناسهٔ خبر: 75767 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاونت مسکن و ساختمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد

ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسكن كلانشهرها در شهرهای جديد/ تهران از طرح ملی مسکن حذف نشده است

محمود محمودزاده معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسكن كلانشهرها از جمله تهران در شهرهای جديد انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پی انتشار خبری با عنوان "تهران از طرح ملی مسکن حذف شد" معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در اطلاعيه‌ای اعلام كرد كه ثبت‌نام طرح اقدام ملي مسكن در تهران در شهرهای جديد صورت می گيرد. جزئيات ثبت نام طرح اقدام ملی با ذكر مكان‌های ثبت نام در اطلاعيه‌های بعدي از طريق پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به آدرس news.mrud.ir اعلام خواهد شد.

معاونت مسكن و ساختمان  در این خصوص، توضيح داد: پرو‌ژه مسكن تهرانسر به صورت مشارکتی ساخته می شود و شرايط و نحوه واگذاري و ثبت نام پس از تقسيم سهميه بين دولت و شريك، اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.

به گفته وی، پروژه هایی که در حال حاضر از متقاضیان ثبت نام می شود بر اساس فروش اقساطی و يا واگذاری ۹۹ ساله زمين است كه در استان تهران نيز مانند ساير استان‌ها انجام می‌شود. در مرحله نخست ثبت نام طرح اقدام ملی مسكن در شهرستان‌های استان تهران كه تأمين زمين صورت گرفته است، به صورت مستقيم؛ و براي متقاضيان شهر تهران در شهرهاي جديد اطراف تهران ثبت نام صورت می‌گيرد.