شناسهٔ خبر: 75796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل:

تمام محور‌های استان اردبیل باز است

برف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل،علی رحمتی در بازدید از محور اردبیل-نیر افزود: هم اکنون شاهد بارش برف در محور‌های اردبیل - آستارا، گردنه حیران، سه راهی سرعین، نیر-سراب محدوده گردنه صائین، محور خلخال به اسالم گردنه الماس، و محور سرچم محدوده کجل هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: با آغاز بارش برف عملیات برف روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه ها انجام شده از مترددین جاده ها می خواهیم باتوجه به شرایط جوی استان به ویژه در گردنه های برف گیر وسایل و تجیهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی، از آماده باش کامل راهداران جهت خدمات رسانی و برف روبی جاده‌ها خبر داد و افزود: بیش از ۱۷ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست قبل از مسافرت با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.