شناسهٔ خبر: 76025 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام كرد

رفع تصرف ۵۷۷۵ متر مربع از اراضی دولتی

رفع تصرف معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از اجرای قطعی احکام قضایی صادره در رفع تصرف و خلع ید و قلع و قمع در اراضی دولتی واقع در آبیک و شینقر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، سیدهادی ابراهیمی گفت: پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید و قلع و قمع له سازمان در اراضی دولتی واقع در شهرستان آبیک و مجاور روستای آبیک سفلی رفع تصرف به عمل آمد.

معاون املاک و حقوقی این اداره کل افزود: حکم قضایی صادره با حضور نماینده اجرای احکام دادگستری شهرستان آبیک، عوامل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن و نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ ۷۴۵۱ متر مربع رفع تصرف بعمل آمد.

ابراهیمی بيان داشت: همچنین پیرو ارجاع یک فقره حکم خلع ید له سازمان از اراضی دولتی واقع در منطقه کورانه و حریم روستای شینقر به یگان حفاظت اداره کل، پیگیری مراتب در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با مراجعه حضوری شخص فرمانده یگان، بازدید از صحنه و با هماهنگی های صورت گرفته قبلی، حکم قضایی صادره با حضور دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری قزوین، عوامل یگان حفاظت و نماینده حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان به اجرا درآمد که در همین خصوص از ملک موضوع حکم به متراژ ۵۲۲۴ متر مربع رفع تصرف بعمل آمد.