شناسهٔ خبر: 7628 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

دستور آخوندی برای هویت بخشی به محدوده و فضای مقابل بازار بزرگ نقش جهان

بازدید وزیر راه و شهرسازی از بازار بزرگ اسلامی شهر اندیشه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از دستور وزیر راه و شهرسازی برای ساماندهی به محدوده و فضای مقابل بازار بزرگ نقش جهان اندیشه به منظور هویت بخشی به این شهر خبر داد.

محسن نریمان در حاشیه بازدید رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی از بازار نقش جهان اندیشه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی دستوراتی را برای ساماندهی پیاده روی چهارباغ اطراف بازار اندیشه صادر کرد و تاکید کرد در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود که ما هم در حال پیگیری و طراحی این پیاده رو هسیتم.

وی ادامه داد: ما در حال تهیه طرح‌هایمان برای طراحی پیاده‌روی چهارباغ که از دل بازار ایرانی اسلامی نقش جهان اندیشه عبور می‌کند و همچنین فضای روبه‌روی این بازار به منظور تقویت هویت بخشی به شهر جدید اندیشه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که رییس جمهور در بازدید امروز از وضعیت ساخت بازار ایرانی - اسلامی نقش جهان اندیشه ابراز رضایت کرد افزود: اجرای این پروژه با مشارکت بخش خصوصی انجام گرفت و جزو پروژه‌های موفقی است که در مدت زمان قابل قبولی نیز به بهره‌برداری رسید./

نظر شما