شناسهٔ خبر: 76308 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوی ستاد اقامه نماز کشور؛

وزارت راه و شهرسازی شایسته تقدیر شد

مراسم براساس بررسی هیات عالی داوری ستاد اقامه نماز کشور، وزارت راه و شهرسازی به عنوان یکی از دستگاه های برگزیده شایسته تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هیات عالی داوری ستاد اقامه نماز کشور با الهام از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سیزدهمین اجلاس سراسری نماز و در اجرای ماده ۲۰ آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوب هیات وزیران، عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه های اجرایی کشور در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز را براساس ماموریت‌ها و تکالیف حاکمیتی و قانونی و برنامه‌های مصوب هریک از دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار داده است.

براین اساس اهم نتایج ارزیابی از ۴۰ دستگاه اجرایی و ۷۰۵۷ سازمان و واحد تابعه در سطح ملی و استانی به این شرح بوده است.

  • انجام ارزیابی هریک از دستگاه‌ها ذیل ۳ راهبرد (مدیریتی – تمهیدی)، (آموزشی – پژوهشی) و (فرهنگی – تبلیغی)
  • جمع‌آوری گزارش‌ها و مستندات نماز دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تابعه برای نخستین بار از طریق سامانه جامع مدیریت عملکرد اقامه نماز دستگاه‌ها (سجاده) در سطح کشور که جدا از توفقیات خوب در این زمینه، گسترش و پوشش ارزیابی‌ها نیز توسعه یافته است. براین اساس آمار و ارقام، رشد ۳۲۵ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

از میان دستگاه‌ها با ماموریت‌های فنی، عمرانی، تولیدی و صنعتی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت نیرو شایسته تقدیر شناخته شدند.