شناسهٔ خبر: 76325 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به علت شرایط بد آب و هوایی رخ داد

تغییر مسیر پروازهای خارجی فرودگاه مشهد به فرودگاه امام خمینی (ره)

فرودگاه امام مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از پذیرش پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در فرودگاه امام (ره) به دلیل شرایط جوی نامساعد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ فاروق علیخانی با اشاره به کاهش دید افقی در شهر مشهد و عدم امکان فرود هواپیماها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد این شهر اظهار داشت تاکنون ٥ پرواز ورودی این فرودگاه پس از  تغییر مسیر در فرودگاه امام (ره) به زمین نشستند.

وی اضافه کرد پروازهای شماره ٥١١ هواپیمایی کویتی، ٥٠٨٥ ماهان ، ٧٢٦٤ تابان، ٢٠٥ العربیه  و ٦٠٣٣ کیش ایر به دلیل کاهش دید افقی در مشهد مقدس در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فرود آمدند.

علیخانی گفت: بال غربی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای میزبانی از این مسافران اختصاص داده شده و امکانات لازم برای پذیرایی از آن ها نیز فراهم شده است.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  افزود با توجه به امکانات کافی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آمادگی میزبانی از پروازهای سایر فرودگاه های کشور را در صورت بروز شرایط نامساعد جوی داریم.