شناسهٔ خبر: 76376 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ستاد بازآفرینی شهرستان نور برگزار شد

جلسه جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان نور با حضور فرماندار، شهردار، نماینده بازآفرینی شهری و مسکن و روسای ادارات در فرمانداری نور برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،  یوسفی، رئیس اداره راه و شهرسازی محمودآباد و نور تشکیل ستادهای بازآفرینی و کارگروه های ذیل ستاد مذکور را در راستای تعامل و هم سویی دستگاه‌ها جهت رسیدن به اهداف پیش رو ضروری دانست و اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد مشاوران مشکلات در روند تهیه طرح را جهت پیگیری از طریق شهرداران به فرمانداری اعلام کنند .

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد اداره راه و شهرسازی شهرستان نور نتیجه پیگیری اقدامات در راستای برنامه جامع اقدام مشترک که باید از سوی اداره کل راه وشهرسازی و شرکت بازافرینی شهری در شهر نور اجرا شود و علت عدم اجرا را در اسرع وقت به فرمانداری ارسال کند.

یوسفی ادامه داد:در این نشست شهرداری ایزدشهر مکلف شد در اسرع وقت نسبت به عقد قرارداد بازآفرینی شهری و طرح ساماندهی گلستان ۵ بعنوان محدوده هدف اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.