شناسهٔ خبر: 76491 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت

انتصاب عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی

محمد اسلامی امضا با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی فرهاد منتصر کوهساری را به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای سه سال منصوب کرد.

در حکم محمد اسلامی آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و به استناد مصوبه شماره ۲۳۸/۹/ص مورخ ۱۳۹۸/۷/۱۰ شورایعالی به طور فوق‌العاده سازمان بنادر و دریانوردی و به موجب این حکم، برای مدت ۳ سال به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواهانم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد منتصر کوهساری پیش از این به مدت سه سال مدیرکل تأمین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی بوده و مسئولیت هایی همچون معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مدت ۳ سال ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مدت ۱۱ سال، مشاور عضو هیأت عامل سازمان  و معاونت امور بندری و اقتصادی به مدت ۲ سال، عضو هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی بندر کاسپین به مدت ۳ سال ر ا نیز در کارنامه خود دارد.

گفتنی است پیش از انتصاب فرهاد کوهساری از سوی وزیر راه و شهرسازی به عنوان عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدعلی حسن زاده این سمت را برعهده داشت.