شناسهٔ خبر: 76512 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بنیاد مسکن با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی در فروردین برگزار می‌کند

سومین مسابقه عکس با محوریت سیلاب ۹۷ و ۹۸

پوستر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی سومین مسابقه عکاسی با محوریت سیلاب ۹۷ و ۹۸ را در فروردین ۹۹ برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و پژوهشکده سوانح طبیعی با هدف مستند‌سازی خسارت‌های وارده و بازسازی سکونتگاه‌های آسیب دیده در سیلاب سال ۹۷ و ۹۸ اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با این موضوع کرده است. این مسابقه با دبیری مهناز شفیعی برگزار خواهد شد و عکاسان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ فرصت دارند در دو بخش اصلی (تک عکس) و  ویژه (عکس مقایسهای و مجموعه عکس) در قالب محورهای زیر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محورهای مسابقه شاملِ وقوع سیلاب و خسارتهای کالبدی و اقتصادی (ابنیه، راهها، زمینهای کشاورزی، دام و...)، عملیات امداد و نجات و کمکهای مردمی و خیّرین، روند تأمین اسکان اضطراری، مشارکت مردم آسیبدیده در فرآیند بازسازی مسکن، نقش زنان و کودکان در فرآیند مدیریت بحران، و بافت مناطق آسیبدیده قبل و بعد از بازسازی است.

تمامی آثار بخش اصلی(تک عکس) باید که با یکی از محورهای مسابقه مطابقت دارد.

شایان ذکر است، عکاسان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مسابقه به نشانی www.pic.bonyadmaskan.ir  مراجعه و یا با شمارره تلفن های ۶۶۴۶۵۴۴۰ و ۶۶۹۵۹۲۸۹ تماس حاصل کنند و آثار خود را برای دبیرخانه به نشانی تهران، خیابان فلسطین جنوبی، بعد از تقاطع خیابان جمهوری، پلاک ۲۹، واحد۳ ارسال کنند.

گفتنی اسن، مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۱۲ بهمن، داوری آثار ۱۶ بهمن و اختتامیه نمایشگاه ۱۷ فروردین ۹۹ است. همچنین تاریخ اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقه، ۲۶ فروردین اعلام شده است.