شناسهٔ خبر: 76652 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

حرکت به سمت توسعه فقط با هم‌افزایی میسر می‌شود

تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی دیروز طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سید عیسی حسینی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در جلسه تکریم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی و معارفه سرپرست این معاونت که با حضور مهران کفاش، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شأنی که برای خود به عنوان مسئول در نظام قائل هستیم، خدمت است؛ لذا با توجه به روحیه جهادی و تلاشگر وزیر راه و شهرسازی باید برای رسیدگی به وضعیت معیشتی و تامین رفاه کارکنان وزارت راه و شهرسازی شبانه‌روز تلاش شود.

وی افزود: با هم‌افزایی و هماهنگی بین مسئولان شرایط حرکت به سمت توسعه فراهم می‌شود. از طرفی نباید اجازه دهیم فرصت‌های موجود از دست برود بلکه فرصت‌های موجود در حوزه راه و شهرسازی باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

سید عیسی حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی نیز در این جلسه ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی و قدردانی از زحمات مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: نقش منابع انسانی در دستگاه‌های اداری با هدف کارآمدی بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است و برخورداری از نیروی انسانی ماهر لازمه پیشرفت سازمانی محسوب می‌شود.

این مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در این دوره تلاش می‌شود تا به تمام نیاز‌های کارکنان وزارت راه و شهرسازی پاسخی درخور داده شود و سعی بر توجه هرچه بیشتر به نیروی انسانی است.

 حسینی در ادامه  تدین و  قناعت را از ویژگی‌های بارز کارکنان وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: کارکنان و کارمندان وزارتخانه به طور حتم همکاری لازم را با طرح‌ها و برنامه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهند داشت.

در ادامه مهدی عبوری از حسن اعتماد وزیر راه و شهرسازی تشکر کرد و گفت: هماهنگی و همکاری خوبی میان ستاد وزارت راه و شهرسازی با سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این وزارتخانه در این دوره به وجود آمده است. طی این مدت تلاش شد در راستای حفظ  شان و منزلت کارکنان وزارت راه و شهرسازی گام‌های بزرگی برداشته شود که از جمله آن می‌توان به اقدام‌هایی نسبت به ارتقاء بهداشت و درمان، رسیدگی به مشکلات مسکن و وضعیت شغلی آن‌ها اشاره کرد.

وی یادآور شد: همچنین در این دوره وضعیت مالی وزارتخانه و مطالبات مالی، ساماند‌هی و وظایف قانونی و عملکردی معاونت در مقابل سایر معاونت‌ها احصا شد.