شناسهٔ خبر: 7677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیشرفت ۷۱ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج

بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۷۱ درصدی بیمارستان ۲۰۰ تخخوابی شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، حسن فدایی با بیان اینکه احداث این بیمارستان یکی از نیازهای زیرساختی این استان محسوب می‌شود، گفت: با ساخت و تکمیل  این بیمارستان تا حد قابل توجهی نیازهای مردم استان در حوزه درمان تأمین خواهد شد.

حسن فدایی تصریح کرد: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج با پیشرفت  فیزیکی ۷۱ درصدی یکی از مهمترین دغدغه های راه و شهرسازی استان است که برای تسریع در روند اجرایی آن تمام تلاش خود در  همکاری با پیمانکار مربوطه را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۱۵میلیار ریال برای این بیمارستان هزینه شده است، افزود: برای پایان این بیمارستان حدود ۳۰۰ میلیارد ریال دیگر نیاز است که در صورت تأمین اعتبار، این پروژه تا پایان تیر ماه ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

فدایی اضافه کرد:بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج در زمینی به مساحت سه هکتار و بازیر بنای ۲۵ هزار متر مربع در دست اجرا است که  دارای چهار بخش اصلی – داخلی – جراحی- نوزادان و کودکان با امکانات تخصصی و فوق تخصصی است.

نظر شما