شناسهٔ خبر: 76866 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

شهادت سردار سلیمانی نشان از پیروزی انقلاب است

وزیر وزیر راه و شهرسازی اقدامات تروریستی ارتش امریکا علیه حشد الشعبی عراق و ترور سردار سرافراز سپاه اسلامی را بیانگر عصبانیت امریکا و در مقابل، نشان پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن در حال گرفتن انتقام است، اما ما باید ثابت قدم باشیم و بدانیم که پیروزی همچون گذشته از آن ما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در رسانه ملی ضمن عرض تبریک و تسلییت به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه تقوا، تواضع و فداکاری به ملت، رهبری،  همرزمان ایشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه قدس و خانواده شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: شهادت زیبنده سردار سلیمانی بود.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که خون سردار سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد شد. امریکای جنایتکار بداند که خالق تمام پلیدی ها و پستی ها در دنیای امروز است و سردار سلیمانی که نماد تمام عیار و موفق مبارزه با افراطی گری و تروریسم بود را به شهادت رسانده است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امریکای جنایت کار بداند که این پایان ماجرا نیست، بلکه آغاز ماجرا است. این خون موجب بیداری بیشتر ملت ها خواهد شد. همانطور که هفتم تیر و هشتم شهریور ۱۳۶۰ باعث انسجام و آگاهی بیشتر ملت ایران شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: مردم بدانند و آگاه باشند که استکبار ببیدار است و برای عملیاتی کردن افکار پلید خود هزینه و تلاش و می کند.

 این عضو کابینه دولت تاکید کرد: وقت آن است که ملت با همبستگی در این شرایط سخت  و  حساس که دشمن برای ما ایجاد کرده است، انقلاب اسلامی را در راستای دست یابی به اهداف تعالی انسانی همراهی کنیم

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی مبنی بر اینکه «امریکاه عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر» گفت: امریکا عصبانی است. آنها تمام ۳۰ سال گذشته در تلاش بودند با ظرفیت سازی در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا فضای امنی برای خود ایجاد کنند.

وزیر راه و شهرسازی نقشه امریکا برای استقرار در خاورمیانه و غرب آسیا را تجزیه کشورهای بزرگ عنوان کرد و گفت: تمام نقشه ها امریکا در این سال ها به طور مداوم با شکست روبرو شده و این شکست های پیاپی موجب پیدایش جنون در رهبران امریکا شده است.

اسلامی اقدامات تروریستی ارتش امریکا علیه حشد الشعبی عراق و ترور سردار سرافراز سپاه اسلامی را بیانگر عصبانیت امریکا و در مقابل، نشان پیروزی انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن در حال گرفتن انتقام است، اما ما باید ثابت قدم باشیم و بدانیم که پیروزی همچون گذشته از آن ما خواهد بود.