شناسهٔ خبر: 76933 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی؛

"سلیمانی" هیچگاه از قافله یاران شهیدش دور نبود

سردار سلیمانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

"هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند". (آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران)
شهادت هنر مردان خداست و اقدامات دلیرانه شهید عالی‌مقام سردار "حاج قاسم سلیمانی" این مهم را بر همه ما ثابت کرده بود تا بدانیم که او نیز از قافله به‌دور نیست. مجاهدت مردانه این شهید در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام در نهایت سبب شد تا آرزوی دیرینه‌اش تحقق‌یافته و کنار دیگر برادران شهیدش آرام بگیرد.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت و اقدام تروریستی نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اتفاق ناگوار را به ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم."