شناسهٔ خبر: 7698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری به استان فارس-۷

بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه لامرد/ بررسي پروازهاي شيراز - لامرد - كويت و تهران - لار - بندرلنگه

فرودگاه لامرد رئیس فرودگاه لامرد از بازدید وزیر راه و شهرسازی از این فرودگاه خبر داده و گفت: مسئله کمبود اعتبارات فرودگاه از سوی دکتر آخوندی بررسی شده و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد.

پرویز میری رئیس فرودگاه شهرستان لامرد در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي درباره جزئیات بازدید دکتر عباس آخوندی از این فرودگاه اعلام کرد: در این بازدید نشستی گروهی با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس و همچنین مقامات محلی و نمایندگان فرودگاهی شهرستان انجام شد که مسائل و مشکلات این فرودگاه در آن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

میری در این باره گفت: کمبود اعتبار فرودگاه برای تکمیل عملیات احداث ترمینال فرودگاه لامرد از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود که به دستور وزیر راه و شهرسازی باید از سوی تیم شرکت فرودگاهی کشور مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

وی ادامه داد: پرواز شیراز - لامرد- کویت و برعکس از سوی شرکت هواپیمایی آسمان و پرواز تهران- لار - بندرلنگه و برعکس از سوی شرکت ماهان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

رئیس فرودگاه لامرد گفت: شرکت آسمان متعهد شد تا هفته آینده این پروازها را به اجرا درآورد ولی ماهان هنوز زمان دقیقی برای آغاز فعالیت خود را در این حوزه اعلام نکرده است.

میری اضافه كرد: در این نشست درخواست‌های دیگری از سوی مسئولان فرودگاه از جمله نیازهای عملیاتی مطرح شد که دستورات لازم برای رسیدگی به آن‌ها نیز از سوی دکتر آخوندی ارائه شد./

نظر شما