شناسهٔ خبر: 77068 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي استان ایلام خبر داد

احداث دو مرکز با اهداف اجتماعی/ ارزش پروژه‌ها ۱۰ میلیارد تومان

دو ساختمان نگهداري از آسيب ديدگان اجتماعي و پايگاه خدمات اجتماعي ايلام توسط اداره كل راه و شهرسازي در مراحل پاياني احداث است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه و شهرسازي استان ايلام، علي اصغر كاظمي، مديركل راه و شهرسازي استان در خصوص اين پروژه ها گفت: به منظور ساماندهي افراد بي سرپرست و اشخاصي كه به هر دليل سرپناه مشخصي ندارند و آموزش و توانمندسازي و حمايت از اين اشخاص نياز به يك مركز مجهز در شهر ايلام وجود داشت كه با پي گيري اين اداره كل و مساعدت وزارت راه وشهرسازي (شركت مادر تخصصي باز آفريني  شهري ايران) وهمكاري مسئولين استان ، احداث  ساختمان اين مركز در يكي از سكونتگاه‌هاي هدف شهر ايلام (محله سبزي آباد) اجرايي شد.

كاظمي افزود: مركز نگهداري از آسيب ديدگان اجتماعي شهر ايلام با زير بناي ۳ هزار متر مربع در سه طبقه با پيشرفت فيزيكي ۸۰ درصد در حال احداث است و تا چند ماه ديگر به بهره برداري مي رسد.

لازم به ذكر است براي احداث اين مركز بالغ بر ۷ ميليارد تومان اعتبار هزينه مي شود.

وي همچنين از پيشرفت ۵۰ درصدي احداث ساختمان پايگاه خدمات اجتماعي محله بانبرز شهر ايلام خبر داد و افزود: اين پروژه نيز با هدف ارائه خدمات به افراد كم توان جامعه با زيربناي ۱۱۰۰ متر مربع در سه طبقه در زميني به مساحت ۳ هكتار در كنار ساير پروژه هاي بازآفريني شهري اين اداره كل در محله بانبرز شهر ايلام در حال احداث است.

مديركل راه و شهرسازي خاطر نشان كرد: اين ساختمان شامل فضاهاي اداري، اتاق مشاوره و مددكاري اجتماعي و ...  است و براي احداث آن بالغ بر ۳ ميليارد تومان از محل اعتبارات بازآفريني شهري وزارت راه و شهرسازي هزينه مي شود.