شناسهٔ خبر: 77094 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور

خانواده جانباختگان سانحه هوایی برای اخذ نمونه DNA به پزشک قانونی مراجعه کنند

سانحه هوایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور از شروع اخذ نمونه DNA از خانواده های جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی توسط پزشکی قانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حامد نائیجی با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار داشت بستگان درجه یک جان باختگان می توانند جهت نمونه برداری DNA تا ساعت ٢٤ امشب یا از ٠٨:٣٠ صبح فردا به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کنند.

او ادامه داد: بازماندگانی که در تهران ساکن نیستند، با اوراق هویتی خود و عزیزان درگذشته شان برای انجام آزمایشات DNA به ادارات کل پزشکی قانونی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند .

نائیجی گفت: اولویت مراجعه بستگان به ادارات کل پزشکی قانونی با پدر و مادر ( هردو) و در درجه بعدی با پدربزرگ و مادربزرگ (هردو یا هریک که در قید حیات هستند) بوده و در صورت رحلت همه افراد فوق و یا عدم دسترسی به آنان، حضور فرزندان به همراه همسر متوفی و در نهایت در صورت عدم دسترسی به تمامی این افراد، حضور سایر بستگان مانند برادر، خواهر و عمو لازم است.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی،مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور افزود:خانواده های ساکن تهران نیز می توانند با اوراق هویتی به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در منطقه کهریزک مراجعه کنند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.