شناسهٔ خبر: 77168 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبر داد

خط کشی بیش از ۱۳۰۰ كيلومتر از محورهای مواصلاتی

خطکشی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: یک هزارو ۳۳۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان بارنگ گرم و سرد تجدید خط کشی شده است.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشکین شهر هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه،ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

نصب ۸۸۰۰ بازتاب چشم گربه ای

وی با بیان اینکه افزایش ایمنی محورها از برنامه های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: ۹۷۵ کیلومتر تسطیح حریم راه، ۷۱۵ عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد و ۸ هزارو ۸۰۰ عدد بازتاب چشم گربه ای در محورهای استان تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها، تهیه و نصب هزارو ۳۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی،اصلاح و رنگ آمیزی ۲ هزارو ۸۵۰ مترطول سرعت کاه آسفالتی،تهیه و نصب هزارو ۸۴۰ مترحفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها وتهیه و نصب ۳ هزارو ۴۸۵ عدد تابلوهای الزامی راه‌ها را ازدیگر اقدامات راهداری در ۹ ماه گذشته بیان کرد.