شناسهٔ خبر: 7717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی فارس با اعتباری بالغ بر ۱ هزارو ۳۲۰ میلیارد ریال

عباس آخوندی دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه ۶ اردیبهشت در سفر کاری به استان فارس از پروژه های حوزه راه و شهرسازی این استان بازدید به عمل آورد و پروژه هایی با اعتباری بالغ بر ۱ هزارو ۳۲۰ میلیارد ریال در این استان را افتتاح و به بهره برداری رساند.

دکتر آخوندی در سفر خود به شهرستان فسا همزمان با افتتاح تقاطع غیر همسطح جلیان از ۶۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در سراسر استان فارس بهره برداری نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس در سفر دکتر آخوندی که مهندس میرشفیع معاون راه روستایی و سرپرست معاونت تلفیق بودجه و امور مجلس این وزارت خانه ،مهندس حسن نیا معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور ، مهندس عشایری مدیر کل راه و شهرسازی فارس،دکتر دوگانی نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیر دیگری از مسئولان کشوری و استانی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی فارس بازدید کردند. بر اساس این گزارش ۶۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در استان فارس که همزمان با سفر وزیر به بهره برداری رسید با اعتباری بالغ بر ۱ هزارو ۳۲۰ میلیارد ریال به انجام رسیده بود.

همچنین برای ساخت تقاطع غیر همسطح جلیان نیز ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید. قابل ذکر است دکتر آخوندی در سفر خود به استان فارس صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت نیز در حوزه راه و شهرسازی لارستان حضور یافته بود و برخی از پروژه های جنوب استان را به بهره برداری رساند.

نظر شما