شناسهٔ خبر: 77262 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی وزارتخانه/ پایش و عملیاتی شدنی مصوبات کلان /برنامه‌های سال ۹۹ در بهمن‌ماه نهایی می‌شود

جلسه شورای فرهنگی جلسه شورای فرهنگی ستاد وزارت راه و شهرسازی به ریاست معاون وزیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز جلسه شورای فرهنگی ستاد وزارت راه و شهرسازی به ریاست سیدعیسی حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این وزارتخانه برگزار شد.

سیدعیسی حسینی در ابتدای این جلسه بعد از شنیدن طرح‌ها و برنامه‌های بخش‌های مختلف ستاد وزارت راه و شهرسازی در بحث مسائل فرهنگی مربوط به اين وزارتخانه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل‌های مناسب در این مجموعه و لزوم به کارگیری آن‌ها، اظهار داشت:‌ بدون شک با بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در وزارت راه و شهرسازی می‌توانیم فعالیت‌های اثرگذاری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار بر این است که جلسات شورای فرهنگی ستاد وزارت راه و شهرسازی به صورت ماهی یک‌بار و با حضور تمامی اعضا برگزار شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به‌اینکه برای انجام اقدامات و سیاستگذاری‌ها باید برنامه داشت، تصریح کرد: در همین خصوص لازم است برنامه‌هاي سال ۹۹ در بهمن‌ماه اعلام و بودجه لازم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: هرچند شاید برخی مشکلات در مسیر تامین منابع وجود داشته باشد اما به این معنی نیست که کار باید متوقف شود. قطعا با مشخص شدن برنامه‌ها بودجه لازم برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود تا کار براساس ظرفیت‌های موجود انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که در این عرصه باید شاهد فعالیت بیشتری بود و نباید نگاه‌ها تنها به یک معاونت باشد، گفت: در این خصوص اعضای شورای فرهنگی ستاد وزارت راه و شهرسازی باید از ظرفیت‌های بیرون و درون وزارتخانه استفاده کرده تا از حمایت و فکرهای نو بهره برده شود.

وی افزود: در این زمینه تمامی مصوبات در جلسات بعدی بررسی می‌شود تا با انجام پایش، آن دسته از مصوباتی که ماهیت کلان دارند، با قدرت اجرایی شوند.