شناسهٔ خبر: 77285 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در همایش هسته گزینش تاکید کرد

به کارگیری افراد متعهد، انقلابی و متخصص در وزارت راه و شهرسازی

سيد عيسي حسيني همایش هیات مرکزی گزینش در سی و هفتمین سالگرد صدور فرمان تاریخی امام (ره) در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر گزینش افراد متعهد، انقلابی و متخصص در مجموعه شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش هیات مرکزی گزینش همزمان با سی و هفتمین سالگرد صدور تاریخی فرمان امام (ره) امروز ۲۴ دی ماه در سالن الغدیر برگزار شد.

سیدعیسی حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیرکل حراست وزارت راه و شهرسازی در این همایش ضمن عرض تسلیت به مناسب شهادت سردار سلیمانی و همچنین مسافران هواپیمای بویینگ ۷۳۷ بر انتخاب افراد شایسته، دیندار، متخصص و جوان در شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه راه و شهرسازی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انسانی کارآمد نیروهایی هستند که منافع نظام، انقلاب و سازمان را در نظر می‌گیرند، گفت: دغدغه‌های گزینش افراد در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، امروزه علاوه بر بُعد معرفتی، بُعد تخصصی و کارشناسی است و در این زمینه باید همه افرادی که عهده‌دار مسئولیت هستند این موارد را مدنظر قرار بدهند.

حسینی در عین حال، ویژگی‌های مخرب انسانی را ظاهرسازی عنوان کرد و افزود: باید در گزینش افراد مراقب این ویژگی و شاخصه بود و از انتخاب چنین افرادی، پرهیز کرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: تلاش برای گزینش افراد شایسته، کارآمد و متخصص باید ملاک‌عمل قرار بگیرد. اگرچه شناخت کافی و گزینش افراد شایسته در جامعه سیاست زده، سازمان های سیاست زده، سیاست های آفت زده دشوار است اما باید تلاش کرد تا این مهم محقق شود.

وی ضمن تاکید بر تعامل درون سازمانی بر تقویت همپوشانی و هم افزایی بین سازمان ها و شرکت ها تاکید کرد.

حسینی اظهار امیدواری کرد تا مجموعه اقدامات درون سازمان بیش از هرچیز به جذب سرمایه انسانی کارآمد درون سازمان منجر شود.

گفتنی است، در این همایش، سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل، مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور در هیات مرکزی گزینش، حجت الاسلام والمسلمین رضایی رییش آموزش و پژوهش هیات‌عالی گزینش، محمدی مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی حضور به هم رساندند و به ارایه نقطه نظرات و انتظارات خود پرداختند.