شناسهٔ خبر: 77296 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد

اتمام فاز اول مطالعه احداث ۷ کیلومتر از مسیر کوثر به خلخال/ واگذاری زمین برای ساخت ۵۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی به بنیاد مسکن

اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فاز اول مطالعه احداث ۷ کیلومتر از مسیر کوثر به خلخال (محدوده نی احمد بیگ تا گیوی) به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه تعامل و بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان کوثر که با حضور فرماندار، شهردار و شورای اسلامی شهرستان کوثر در محل فرمانداری شهرستان کوثر برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: فاز اول مطالعه احداث ۷ کیلومتر از مسیر کوثر به خلخال (محدوده نی احمد بیگ تا گیوی) به اتمام رسیده و در حال مطالعه فاز دوم این مسیر هستیم.

وی گفت: اتمام ساختمان ثبت و اسناد و ادامه عملیات اجرایی ساختمان دولت با تامین منابع و اعتبار لازم از سوی فرمانداری شهرستان کوثر ادامه خواهد یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این جلسه از واگذاری زمین مورد نیاز به بنیاد مسکن جهت ساخت۵۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی تولید مسکن در شهرستان کوثر خبر داد.

وحید کنعانی فرماندار شهرستان کوثر نیز در این جلسه اتمام پروژه های ساختمانی با پیشرفت فیزیکی بالا، تعیین تکلیف اسناد مالکیت اراضی داخل محدوده شهر گیوی و همچنین احداث جاده جدید از گیوی به خلخال را خواستار شدند.