به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین به همراه معاونان شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، مهندسی و ساخت، توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین روسای ادارات روابط عمومی و ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی در محل میز خدمت مستقر در مسجد النبی شهر قزوین حضور یافته و با مراجعه کنندگان ملاقات کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بخش زیادی از نیازهای روزمره زندگی مردم مرتبط با راه و شهرسازی است که موضوعات مسکن، بافت فرسوده و راههای اصلی، واگذاری زمین و طرحهای شهری بخشی از آنهاست که ما تلاش میکنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.
مبارک قدم، تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت دانست.
در ادامه، مراجعهکنندگان درخواستهای خود را مطرح کرده و پاسخهای لازم را دریافت کردند.
میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان هر هفته با حضور مدیران یک دستگاه در مصلای نماز جمعه شهر قزوین برپا میشود.