شناسهٔ خبر: 77443 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد

بارش برف موجب توقف عملیات پروازی فرودگاه امام (ره) نشد / پاکسازی کلیه سطوح پروازی و اپرون فرودگاه از برف

فرودگاه امام برف معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : باوجود بارش برف در بامداد امروز، عملیات پروازی فرودگاه امام(ره) جریان داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسن خوشخو با اشاره به آغاز بارش برف در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد امروز ۲۹ دی ماه اظهارکرد: کلیه تیم های عملیات زمستانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در آماده باش کامل بودند و به محض آغاز بارش برف عملیات برف روبی را آغاز کردند‌.

خوشخو افزود: عملیات برف روبی به صورت همزمان در سطوح پروازی و اپرون و معابر و مسیرهای دسترسی شهر فرودگاهی انجام شد و هیچگونه انسدادی را در مسیرهای دسترسی نداشتیم و تردد در تمامی معابر به صورت روان انجام گرفت.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : با تلاش های بی وقفه همه همکارانم در تیم عملیات زمستانی شهر فرودگاهی برف روبی از سطوح پروازی و اپرون به سرعت انجام گرفت تا شرایط ایمن برای اعزام و پذیرش پروازها فراهم باشد.

به گزارش  پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) او افزود: بارش برف خللی را در عملیات پروازی فرودگاه امام(ره) ایجاد نکرد و هم اکنون نیز کلیه سطوح پروازی فرودگاه عاری از برف هستند.