شناسهٔ خبر: 77465 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد

تعلیق برخی پروازها به دلیل شرایط جوی نامساعد در فرودگاه مهرآباد

رضا جعفرزاده اکثر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می شود و اکنون این فرودگاه از دید کافی برخوردار نیست. در نتیجه پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر وضعیت فرودگاه مهرآباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست در این فرودگاه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با اشاره به بارش برف در اکثر نقاط کشور گفت: عوامل فرودگاهی مرتبا وضعیت جوی را چک می کنند و همه در تلاش هستند تا فرودگاه‌ها به موقع برف روبی شده و شرایط برای پرواز آماده شود.

او ادامه داد: از آن جا که اکثر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می شود و فرودگاه مهرآباد اکنون از دید کافی برخوردار نیست، پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر شرایط فرودگاه مهراباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست در این فرودگاه فراهم شود.

جعفرزاده افزود: یک پرواز ایمن و سلامت مستلزم این است که هم وضعیت فرودگاه مبدا و هم فرودگاه مقصد مناسب باشد، به همین دلیل الان منتظریم تا شرایط جوی بهتر شود. از ایرلاین ها خواسته ایم شرایط را برای مسافران توضیح دهند.

جعفرزاده تصریح کرد: همچنین از مسافران می خواهیم قبل از مراجعت به فرودگاه برای پروازهای داخلی با شماره 199 و برای اطلاع از وضعیت پروازهای خارجی با شماره 096330تماس بگیرند . همچنین به دلیل شرایط بد جوی و سرعت پایین تردد در جاده ها و خیابان ها، مسافران چند ساعت زودتر از پرواز به سمت فرودگاه حرکت کنند.