شناسهٔ خبر: 77560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین خبر داد

افزایش سهمیه تسهیلات مسکن مهر تا ۴۵۰ میلیون ریال

\\Dfs2012\rep\EFTEKHARI\IMG_1628.JPG معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سهمیه سقف فردی تسهیلات پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا سقف 450 میلیون ریال در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، رافع ناصری­‌فر در جلسه‌­ای که به منظور رفع موانع تخصیص تسهیلات متمم مسکن مهر که با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن به صورت ویدیو کنفرانس تشکیل شده بود گفت: سهمیه سقف فردی تسهیلات مسکن مهر تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال برای مجریان مسکن مهر اعم از تعاونی‌ها و قراردادهای سه جانبه در شهرهای با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر افزایش یافت.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گفت: این افزایش تسهیلات به متقاضیان این امکان را می‌دهد که تسهیلات را به صورت یکجا افزایش داده و تعاونی‌ها می‌توانند از فرصتی که پیش آمده جهت بهره مندی از تسهیلات اقدام کنند.

وی افزود: سهمیه افزایش سقف تسهیلات پروژه­های باقی­مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده‌­اند، بدون درخواست شرکت­‌ها و با ارسال معرفی­نامه از طرف اداره کل راه و شهرسازی، به شعب بانک صادر شده و متقاضیان می­‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه کنند و در صورت عدم تمایل، به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و انصراف خود را اعلام کنند.

ناصری­فر افزود: اقدام به موقع در تشکیل پرونده، مراجعه به بانک و ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز و در نهایت مراجعه به دفترخانه جهت انعقاد قرارداد متمم مربوطه بر عهده متقاضیان اعم از تعاونی­‌ها و یا سازندگان مسکن مهر مشمول استفاده از این امکان خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان داشت: لازم است متقاضیان برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند و در صورت تکمیل ظرفیت و عدم امکان بهره­مندی از افزایش تسهیلات، هیچگونه اعتراضی بررسی نخواهد شد.

ناصری­فر افزود: متقاضیان هر چه سریع­تر نسبت به تشکیل پرونده و پیگیری تکمیل و تایید آن در شعب بانک مسکن اقدام نمایند و پس از این مراحل به دفترخانه­‌های مورد نظر مراجعه و فرآیند مربوطه را تکمیل کنند.