شناسهٔ خبر: 77869 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر خبر می‌دهد

بهره‌برداری از ۷۲ میلیارد تومان پروژه راه و مسکن/ بهره‌برداری از ۳۳۲ واحد مسکن مهر/ ۵ طرح بازآفرینی آماده افتتاح

02.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۹۸ و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۷۲ میلیارد تومان پروژه راه و مسکن در استان آغاز می‌شود.

رضا خالقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بیان داشت: کار احداث و تکمیل ۳۳۲ واحد مسکن مهر خرم آباد پایان یافته و بهره برداری از این واحدها همزمان با دهه فجر آغاز می شود.

وی افزود: برای ساخت این واحدها ۲۴ میلیارد تومان در قالب تسهیلات دولتی و سهم آورده متقاضیان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان همچنین اضافه کرد: ۳۷ میلیارد تومان در حوزه راه و ابنیه های عمومی به منظور احداث و تکمیل ۱۰ کیلومتر جاده خرم آباد – کوهدشت و پل کشکان در این مسیر، ۳.۵ کیلومتر محور ازنا - شازند و احداث ۲ باب کتابحانه در بروجرد و رومشکان هزینه شده که همزمان با ایام دهه فجر به طور رسمی افتتاح می شوند.

خالقی گفت: بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر بود ۱۱ کیلومتر از محور ازنا – شازند بهسازی و بهره‌برداری شود که به دلیل شرایط جوی و بارش برف محقق نشده اما در صورت استمرار هوای آفتابی به مدت یک هفته برای نصب علائم و انجام ایمنی مسیر، این مهم محقق می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل طرح های دهه فجر را ۷۲ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: همچنین پنج طرح بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در خرم آباد، دورود و الیگودرز آماده بهره برداری است.