شناسهٔ خبر: 7788 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شعبانی خبر داد:

فعالیت ۲۴ ساعته پایانه استان قزوین در آستانه سالگرد ارتحال امام(ره) / اختصاص ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد متحر

پایانه جنوب تهران مدیر کل حمل و نقل و پايانه‌های استان قزوین با بیان اینکه اداره کل متبوعش در آستانه تعطیلات نیمه خردادماه فعالیت ۲۴ ساعته دارد٬ گفت: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به حرم امام(ره) در نظر گرفته شده است.

رحمت شعبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره تمهیدات و اقدامات ویژه مدیرکل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قزوین برای تعطیلات نیمه خرداد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: برای هماهنگی بیشتر بین دستگاهی در استان٬ دستگاه‌های مربوطه جلسات متعددی با مسئولان برگزارکننده ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) برگزار کردند و در این جلسات  بر آمادگی اداره کل حمل‌ونقل استان قزوین برای ارائه خدمات به زائران تأکید شد.

مدیر کل حمل و نقل و پايانه‌های استان قزوین با بیان اینکه در این جلسات علاوه بر مسئولان ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)٬ انجمن‌های صنفی و انتظامی و سپاه نیز حضور داشتند٬ افزود: در این نشست‌ها اداره کل حمل‌ونقل پایانه‌های استان قزوین ۲۵۰ اتوبوس را برای انتقال زائران به حرم امام خمینی(ره) در نظر گرفت.

شعبانی اضافه کرد: در صورتی که اعزام فوق العاده داشته باشیم ناوگان کمکی نیز خواهیم داشت و با همکاری بخش مسافری استان اقدامات لازم برای تأمین ناوگان کمکی صورت خواهد گرفت.

وی با یادآوری اینکه استان قزوین آماده ارائه خدمات نیز به سایر مسافران در این ایام تعطیل است٬ ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین در مسیر سفر بسیاری از هموطنان مسافر قرار دارد نیروهای ما به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته در این بخش آماده ارائه خدمات هستند.

مدیر کل حمل و نقل و پايانه‌های استان قزوین افزود: میزان اعزام اتوبوس‌ها در قیاس با سال گذشته افزایش داشته و تعداد اتوبوس‌های اعزامی سال گذشته ۲۰۰ ولی امسال این عدد ۲۵۰ دستگاه است.

نظر شما