شناسهٔ خبر: 77916 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از محور در دست اجرا در منطقه میل نادر

بازدید منطقه میل نادر مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر از محور در دست اجرا در منطقه میل نادر بطول ۲۰ کبلومتر بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، استاندار، معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرماندار شهرستان نیمروز به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان از محور در دست اجرا در منطقه میل نادر بطول ۲۰کیلومتر بازدید بعمل آورد.

اکبری در حاشیه این بازدید گفت: این محور که با هدف دسترسی به زون انرژی های نو در منطقه میل نادر با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد تومان در حال احداث است که ۱۰ کیلومتر ابتدایی آماده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در این بازدید استاندار استان از اقدام سریع اداره کل راه و شهرسازی استان در بازگشایی و خاک ریزی ۱۰ کیلومتر در طول سه هفته قدر دانی و دستور دادند از این اداره کل تقدیر شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در این بازدید در گزارش خود اعلام کرد که تا پایان اسفند ۱۰ کیلومتر از محور عملیات خاک برداری، خاکریزی و احداث ابنیه و انجام لایه بیس به اتمام خواهد رسید و در صورت تأمین اعتبار از ابتدایی سال ۹۹ عملیات آسفالت قابلیت اجرا خواهد داشت و به این منظور ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

اکبری خاطر نشان کرد: این پروژه تأثیر فراوان و مهمی در توسعه منطقه سیستان و ایجاد اشتغال خواهد داشت.