شناسهٔ خبر: 77976 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

باحضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی

اولین نمایشگاه صنعت ساخت وساز در نمایشگاه بین‌المللی افتتاح شد

اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و به همت انجمن انبوه‌سازان به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز در نمایشگاه بین المللی در سالن ۵ (سالن ملل) نمایشگاه با حضور محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از انبوه سازان و به ویژه انجمن بانیان امید، آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از امروز ۱۳ بهمن ماه و به مدت چهار روز تا ۱۶ بهمن در نمایشگاه بین‌المللی دایر است و علاقمندان می‌توانند با حضور در نمایشگاه، از تکنولوژی‌های روز دنیا را که توسط شرکت‌های داخلی در حوزه ساخت و ساز در حال استفاده است، بازدید کنند.

به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه، ۴۰ شرکت در نمایشگاه حضور دارند و به ارایه دستاوردهای خود در این خصوص می‌پردازند.

اولین نمایشگاه صنعت ساخت و ساز باهدف ارتقای ساخت و ساز، هوشمندسازی شهرها و ساختمان‌ها، و همچنین مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در مقابل مخاطرات‌طبیعی همچون سیل و زلزله دایر شده است. از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه حضور انبوه‌سازان و پیمانکاران در کنار محصولات جدید و فناوری های نوینی است که در این حوزه تولید شده و یا در حال تولید است.