شناسهٔ خبر: 78008 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

۵۴ درصد ثبت کنندگان طرح اقدام ملی مسکن شهر قم تایید شدند/ پذیرفته شدگان به اداره کل بنیاد مسکن مراجعه کنند

مدیر کل قم مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از میان چهار هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی مسکن شهر قم، تعداد ۲۱۵۵ نفر در مرحله پالایش فرم (ج) تایید شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری اظهار داشت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در آبان ماه سال جاری در استان قم انجام شد و نتیجه پالایش اولیه آن، از روز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه به صورت پیامک برای افراد پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

وی افزود: از میان چهار هزار نفر متقاضی طرح اقدام ملی شهر قم، تعداد ۱۸۴۵ نفر در مرحله استعلام فرم (ج) حذف شده اند.

صبوری اذعان داشت: تعداد ۲۱۵۵ نفر در این مرحله تایید شده اند که افراد واجد شرایط برای ادامه فرآیند کار خود در این مرحله باید به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واقع در بلوار غدیر مراجعه کنند.

وی خاطر نشان ساخت: در این طرح اداره کل راه و شهرسازی کارفرما و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مجری طرح است.

وی توضیح داد: این تعداد از پذیرفته شدگان، در مرحله استعلام فرم (ج) و غیرقطعی است و با انجام سایر استعلامات مانند وضعیت مالکیت شخصی و سابقه سکونت، ممکن است تعدادی دیگر از این پذیرفته شدگان حذف شوند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم برای افراد پذیرفته شده پیامک ارسال خواهد شد و کسانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند می توانند از اسفند ماه، از طریق کد رهگیری و با ورود به سامانه طرح اقدام ملی پیگیر موضوع حذف خود باشند.

صبوری تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن امکان هر گونه خرید و فروش امتیاز این واحدها به لحاظ قانونی وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اسامی پذیرفته شدگان شهرهای دیگر استان قم و محل مراجعه آن ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

صبوری در پایان خاطر نشان ساخت: شهروندان گرامی برای دریافت اطلاعات بیشتر، به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه کنند و سپس با درج کد رهگیری، از زمان و محل ارائه مدارک مورد نیاز مطلع شوند.